Log In

Sign in or sign up before you start browsing. After that you can buy a ticket.

or
Using e-mail
close

Sorry, no results for this search.

Searching ...

Arrow left Homepage

History of the building

The building that now houses the Lviv Puppet Theater was built around 1914 as the Chamber of Crafts. Gatherings of all craftsmen of Lviv and the region were held here.
But due to the unstable situation that arose in connection with the First World War, after a deep financial crisis, many premises were rented out, the Chamber of Crafts was no exception. Entrepreneur Marek Pariser rented the large hall of the Chamber of Crafts and in 1926 built the Shtuka cinema here with 290 seats, and in the interwar period the large hall was given over to the Baltyk Cinema. Until 1941, the owners of the hall changed, but the cinema always functioned.
Nowadays, fragments of authentic stained glass in the art nouveau style and incredible forging are still preserved in the theater on the ceiling. There used to be a stained glass window behind the mirror. A lot of daylight entered the foyer through these two stained glass windows.

 

1914 р.
Реміснича палата
1918 р.
Кінотеатр "Балтик"
1945 р.
Театр ляльок

Founders

Засновницею і першою головною режисеркою Львівського театру ляльок була Антоніна Мацкевич. Вона два роки проходила навчання в акторські студії Леся Курбаса – найвідомішого і свого часу найпрогресивнішого режисера і теоретика українського театру.

В 1940-му році разом зі своїм чоловіком Сергієм Стешенком вона заснувала Будинок народної творчості, де навчала дітей і молодь акторської майстерності. А вже в 1945-му році, разом із сформованою за цей час маленькою трупою, розпочав свою діяльність Львівський театр ляльок. Спочатку у складі Львівського театру ляльок було лише сім акторів, столяр, скульптор, художник, акомпаніатор та кравчиня.

Свою першу виставу “Гусеня”, режисером якої була  Антоніна Мацкевич, театр показав 15-го квітня 1946 року.
Цікаво те, що пані Антоніна мала свою філософію, яку приховувала від радянської влади. Часто, на гастролях перед виставою був вступ , який розігрувався лялькою Королем Данилом і його сином Левом. Саме королевича Лева, пані Антоніна зобразила на логотип театру і для радянської влади назвала Івасиком – Телесиком. Королевич Лев був у середині щита – герба, який увінчувався трьома вежами. В особливо тяжких часах, заставляли замалювати середній зубець, щоб не нагадував тризуб.

Today

Сьогодні в репертуарі понад 20 різних вистав. З 2017 року команда театру працює над розвитком напрямів діяльності та створенням окремих проектів як для дітей, так і для дорослих.

25
performances
in the repertoire